tirsdag 1. oktober 2013

Da er jeg igang med min første blogg:-)

Studiet "IKT i undervisning og vurdering" er for meg et studie med mange nye elementer.
Er vant med bruken av digitale hjelpemidler til undervisningen, men føler meg som en "nyinnflytter" når det gjelder temaene vi skal gjennomføre her. Når det gjelder bruken av blogg i undervisning er jeg usikker på hvordan det vil fungere rettet mot Vg1 TIP og Vg2 Industriteknologifaget i den videregående skolen.

Jeg er motivert for å prøve ut nye undervisningsmetoder og håper dette studiet kan være med å øke kunnskapen og interessen rundt IKT i undervisning og vurdering. Har aldri prøvd et slikt nettstudie før og er spent på hvordan dette vil fungere i praksis for meg.

Jeg har forventninger til at dette blir et spennende og relevant studie som kan kan øke min kompetanse i forhold til IKT i underving og vurdering

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar